The Mechanic Blogja

Fordítások és miegymás ...

Mi folyik itt?

2019. január 23. 20:36 - The Mechanic

samuel-zeller-358865-unsplash.jpgÜdvözöllek ha ezt olvasod. Korábban már gondolkodtam saját blog elindításán, és lassan egy éve annak, hogy küldtem be fordításokat is egy nagyobb magyar weboldalnak. Egészen eddig azonban úgy gondoltam, hogy nincsen szükségem erre az egészre. Aztán az angol szintentartás és tanulás miatt elhatároztam, hogy mégiscsak megcsinálom, mert nem akarom, hogy a fordításaim csak úgy "elvesszenek". Elég sok miden érdekel, de főleg az emberek viselkedésére vagyok kíváncsi. Sokat olvasgattam pszichológia témában, de valahogy soha sem kaptam választ bizonyos kérdésekre. Néha már a kérdés feltevése (vetése?) is átlép egy határt, amit a politika és társadalom nem néz jó szemmel. Hamar megtanulja az ember, hogy amit szabad jupiternek, nem szabad a kisökörnek. Így hát anonimitásból vagyok kénytelen magamat adni. 

Mivel az emberi hülyeség korlátlan mennyiségben áll rendelkezésemre az interneten, olyan cikkeket és blogbejegyzéseket fogok lefordítani, amelyek a jogi egyenlőség szemüvegén keresztül nézve kifejezetten bizarrul hatnak. Gyerekkoromban nekem a tanárok megtanították azt, hogy minden ember egyenlő. Később az élet pedig azt, hogy ez korán sincs így. Ráadásul nem éppen az van a legnagyobb bajban aki a leghangosabban ordít.

Főként Red Pill bejegyzéseket, manosphere tartalmat, és mainstream cikkeket fogok közreadni. A Red Pill leginkább azért lesz táptalaja a fordításaimnak, mert ők eleve rámutatnak a társadalom kettős mércéjére. Azt viszont el kell mondjam, hogy nem minding értek egyet a fordításban leírtakkal, azok az eredeti szerző gondolatait tükrözik. Előfordulhat, hogy saját írást is készítek, de nem ez lesz a jellemző.

Jó olvasgatást.

Képek innen: https://unsplash.com/

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mechanic.blog.hu/api/trackback/id/tr214584970
süti beállítások módosítása